Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.
Ocena sieci
3.5 (33 głosy)
Opinie o sieci Kaufland
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Default avatar
  • klient Augustowski
  • 23/04/2016
Klient z Augustowa. Jestem klientem od począku , jak tylko ten sklep otworzyli. Dziś 23.04.2016 poranna zmiana przeszła samych siebie. Od rana na stanowisku mięsnym jest pełno ludzi ( litwini) . Trzy kobiety obsługują jedną kolejkę, a wiadomo ile litwini kupują. Stałem 15 minut z boku, a ekspedjence było ciężko powiedzieć , że one obslugują wszystkie - tą jedną kolejkę z mięsnego, ciężko im podejść i obsłużyć jeśli ktoś przyjdzie tylko kupić jedną rzecz np: ser. Co to są za przepisy , gdzie jest informacja o tym że tylko obsługuje się jedną kolejkę. Gdy podszedłem do informacji poprosiłem o kierownika. Pani po niego zadzwoniła to nawet nie raczył zejść i zaiteresować się. Mam nadzieję ze ktoś zainteresuje sie z szefostwa i zrobi z tym porządek. Myślę ,że kierownik jest dla klienta a nie klient dla kierownika.
S3 1379841 10150004552801901 469209496895221757 n
  • 30/03/2016
Ania Byłam klientem w sklepie Kaufland w Dzierżoniowie. Byłam, bo już nie jestem... Co najmniej dwa razy w tygodniu robiłam generalne zakupy i wydawałam tam po kilkaset złotych miesiecznie. Aż pewnego razu będąc z dzieckiem wózkiem dzieciecym i robiąc drobne zakupy, zupełnie nieumyślnie w koszyku spacerówki na dole i po skosie schowała mi się czekolada w cenie 4zł. Powtórze - 4 zł!!!! Byłam przekonana, że jest na taśmie przy kasie. Czekolada była w kolorze zbliżonym do materiału koszyka w wózku i mi się dosłownie zlała . Niestety :( zmęczenie, pośpiech i płaczliwe dziecko a przy tym masę obowiązków i nie zauważyłam. Zostałam oskarżona o kradzież i w najbardziej brutalny sposób oceniona oraz spisana w obecnosci policji. Co najgorsze przymuszona przyjełam mandat a tym samym zgodziłam się i "przyznałam do kradzieży" :( czego nigdy nie uczyniłam!!! Tylko dlatego, ze policjant stwierdził, że film z monitoringu jawnie pokazuje kradzież a w sądzie nie udowodnie swojego braku winy a wówczas konsekwencje mogą być stokroć gorsze. Ostrzegam! Prosiłam o rozmowę z dyrektorem, który nie raczył zejść i potraktować mnie jak człowieka. Najgorsze jest to, że mam pieniędzy w brud, moja córka ubrana w markowe ciuchy za kilkaset złowych, wózek z wyzszej półki, człowiek na poziomie, tłumaczenia nie dawały nic... Kompletnie! Słyszałam jedynie procedura-procedurą i zostałam zrównana z menelstwem i najgorszymi pijakami, którzy wykradają umyślnie rzeczy za kilkaset złotych i podpierają mury sklepu a przy tym naprzykrzają sie klientom w drodze do auta. Ludzie apeluję!!! Apeluję o zdrowy rozsądek. Na drugi dzień zadzwoniłam do dyrektora marketu, bo nie mogłam się z tym pogodzić oraz spokojnie spać. Dyrektor przeprosił mnie, uznał, że nikt dotychczas się tak nie zachował i wierzy, ze zaszła pomyłka, ale co z tego?!!!! Pytam, skoro figuruje w papierach jako złodziej!!! Od tego momentu minęło kilka miesięcy a ja w tym sklepie byłam zaledwie trzykrotnie. To miejsce pali mnie w stopy. Czuję się tam ekstramalnie niekomfortowo. Przy okazji sprzedawczynie pracujące na serach i wędlinach oraz mięsie, zawsze nadąsane, prowadzące prywatne rozmowy, wolą kroić sery niepotrzebnie niż podać klientowi produkt na cito. Proszone o podejście krzywią miny i podchodzą z łaską, bo kto raczy je ruszać, przecież są zajęte... A ja przecież chciałam ten tutaj ser w gablocie, którego jest dużooo.... Nie znoszę takiego podejścia. Zmieniłam sklep na lidl, bo sposób podejścia do klientów jak do skrajnych złodziei mi nie odpowiada. Asekuracja jest mocno zauważalna. Podejrzliwość na każdym kroku, podstawieni klienci w sklepie, którzy w ukryciu obserwują Twoje ręce... Ten sklep jest dla mnie skreślony. Mam żal i nigdy się z tym nie pogodzę, co mnie tam spotkało. nie polecam tego miejsca.
Default avatar
  • Martyna
  • 16/03/2016
Kaufland wymaga tego, aby kasjerki sprawdzały wózki klientów. To nie jest ich bezczelny wymysł!
S3 sdc11729
  • Robert
  • 01/03/2015
Kaufland w Opolu .. polecam na 100 %
Default avatar
  • Mariusz
  • 25/02/2015
ogólnie Kaufland jako Market podoba mi się, robię tam duże zakupy, jednakże dostaje białej gorączki i szlag mnie trafia jak za każdym razem jak stoję przy kasie kasjerka beszczelnie wychyla się za kasy i zagląda do koszyka czy wszystko wyłożyłem. To już jest szczyt chamstwa 21 wiek, jaki to jest szacunek dla klienta, że traktują go jak potencjalnego złodzieja. Żenada ,,OSTRÓDA"
Najbliższe sklepy sieci Kaufland
Godziny otwarciaAdres
07:00 - 22:00Ostróda, ul. Piastowska 5Zobacz sklep na mapie